10



24 komentarze:

  1. we can build a new tomorrow, today, piękne to zdanie jest, zawsze je lubiłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobiłam ten tatuaż w jednym z trudniejszych momentów, wszystko jest do przejścia.

      Usuń
  2. ..widziałam ten sam napis u kogoś innego. Zbieg okoliczności (: ? (fani placebo łączmy się!)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jeden z pierwszych tatuaży jaki zrobilam i ma ogromna wartość dla mnie, jednak nie tylko ze względu na placebo :)

      Usuń
    2. Rozumiem (: (fajne miejsce na tatuaż)

      Usuń
    3. Staram sie właśnie tak wybierać miejsca, żeby nie rzucały sie najmocniej w oczy, ale z tym coraz trudniej. Miejsca ubywa:)

      Usuń
    4. ..aj ja niestety uwielbiam nadgarstki/obojczyki i chyba kiedyś się skuszę (i też na Placebo, ale inne) Lubię "Speak in tongues", ale płyta mi się w z kolei nie kojarzy najlepiej :(

      Usuń
    5. Ja juz nadgarstki mam zajęte, obojczyk, zebra, przed ramie, plecy, udo... Takze, coraz mnie mniej:) co do płyty to chyba nie przekonuje nikogo do konca, ale ten kawałek jest szczególny.

      Usuń
  3. Twoje zdjęcia zawsze mają w sobie taki urok i lubię wejść na bloga, popatrzeć na nie chwilę. Tak po prostu. Są piękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie! To chyba najmilsze co w ostatnim czasie przeczytałam na ten temat, bardzo mi miło!

      Usuń
  4. oh, the quote reminds me of the song 'new tomorrow' by a friend in london - is it from there?
    I love the b/w edit♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. When i decide on this tattoo i tought about diffrent song - speak in tongues placebo:)

      Usuń
  5. Podoba mi się Twój tatuaż! I ten sweterek przekazuje wizualnie trochę ciepła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, ze wszystko się zgadza, przynajmniej w tym zestawieniu:)

      Usuń
  6. Uwielbiam tatuaże w tym miejscu. Zwłaszcza, że ten cytat bardzo mnie podbudowuje. :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobiłam go, zeby sie oswoic z nowotworem ojca, zeby czegos sie trzymac...

      Usuń
  7. Łał, piękne zdjęcia, mają w sobie urok.
    I ten tatuaż, świetny napis. Boże jak ja kocham tatuaże! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za mile słowa. Ja też, brakuje juz miejsc na kolejne.:))

      Usuń
  8. mam dziwne wrażenie, że jakoś mnie te zdjęcie dotyczą...

    OdpowiedzUsuń
  9. Analog w łapkach, fajnie, pasuje do tego co utrwalasz, nieśpiesznej fotografii.

    OdpowiedzUsuń